Зв'язатися з нами

Медіа

Кремль заборонив ЗМІ ЄС

ДОПОВНЕННЯ:

опублікований

on

Росія заборонила 81 ЗМІ в ЄС, стверджуючи, що вони «систематично поширюють неправдиву інформацію про хід військової спеціальної операції [вторгнення Росії в Україну]».

Міністерство закордонних справ Росії оголосило про це рішення у вівторок (25 червня) у відповідь на обмеження ЄС, накладені на російські пропагандистські ЗМІ.

Російська онлайн-заборона поширюється на національні мовники та новинні організації в Австрії, Чехії, Естонії, Греції, Фінляндії, Франції, Ірландії, Італії, Латвії, Литві, Мальті, Нідерландах, Португалії, Іспанії та Швеції, але не в Німеччині та Польщі. .

Також Кремль заборонив кілька найвідоміших газет Європи, зокрема Berlingske в Данії, французькі Le Monde і Liberation, німецькі FAZ, Der Spiegel і Die Zeit, Irish Times, La Repubblica в Італії, NRC в Нідерландах, і El Pais в Іспанії.

Чотири медіа, орієнтовані на ЄС, Agence Europe, Politico та EUObserver у Брюсселі та RFE/RL у Празі, потрапили під заборону.

Москва не назвала інших медіа, орієнтованих на ЄС, таких як EU Reporter, Euractiv або Euronews.

Російський уряд також пощадив усі проросійські ЗМІ в Угорщині, за винятком одного незалежного видання 444.hu.

Міністерство назвало цю дію "дзеркальною та пропорційною" реакцією на заходи ЄС проти російських ЗМІ.

"У разі зняття обмежень щодо російських ЗМІ російська сторона також перегляне своє рішення щодо зазначених медіа-операторів", - заявили в російському посольстві.

У понеділок ЄС вніс до чорного списку чотири російські пропагандистські канали: «Голос Європи», «РИА Новости», «Известия» і «Російська газета».

У нещодавньому розслідуванні бельгійської, чеської та польської розвідок «Голос Європи», що базується в Празі, звинуватили в підкупі євродепутатів, щоб вони діяли на користь Росії. Це все ще розслідується.

Раніше ЄС заборонив російські телеканали «Катехон», «Первый канал», РЕН ТВ, «Россия 1», «Россия 24», «Спас ТВ», «Супутник», Russia Today, «Царьград ТВ» і численні їхні дочірні компанії.

Вона також внесла в чорний список понад 100 росіян за сприяння пропаганді, включаючи головного редактора RT Маргариту Симоньян і телеведучого Володимира Соловйова.

За даними паризької організації «Репортери без кордонів» (RSF), Росія посідає останнє місце у світі за рівнем свободи преси (162 місце зі 180). Сайт RSF також заблоковано в Росії.

Вера Йоурова, єврокомісар з цінностей, заявила в ефірі X, що заборона російських ЗМІ є непотрібною помстою.

«Фінансовані Росією пропагандистські джерела, які поширюють дезінформацію в рамках російської військової стратегії, — це не те саме, що незалежні ЗМІ. Демократичні країни це розуміють», — зауважила вона.

Поділіться цією статтею:

EU Reporter публікує статті з різних зовнішніх джерел, які висловлюють широкий спектр точок зору. Позиції, зайняті в цих статтях, не обов’язково відповідають EU Reporter.
Фінансові установи24 годин тому

Зелені облігації на 1 мільярд євро значно перевищили підписку на лондонському ринку

Китай-ЄС1 день назад

Продукція "Зроблено в Китаї", яку віддають перевагу міжнародні спортивні заходи

Business1 день назад

Шукаєте підвищення зарплати? HR-експерт про найкращі способи домовитися про підвищення зарплати

Демократичній Республіці Конго1 день назад

ДР Конго - Руанда - Уганда... Про що йдеться в останньому звіті ООН?

здоров'я2 днів тому

Приділіть 30 секунд, щоб підтримати доступ до діагностики туберкульозу

карибський2 днів тому

Карибський інвестиційний форум продовжує створювати можливості для збільшення інвестицій у регіоні

НАТО2 днів тому

О ні, Джо, скажи, що це не так! Байден назвав Зеленського Путіним

Конкуренти2 днів тому

Комісія приймає зобов’язання Apple щодо відкриття доступу до технології «натисни та йди» на iPhone

Тенденції